FAQ

Hvordan sporer jeg min bestilling?

I e-posten "Ordrebekreftelse og kvittering" finner du sporingslinken din.

Linken tar deg videre til distributørens sporingsside med mer informasjon om leveringen din.

Det kan ta opptil 24 timer (man-fre) fra pakken sendes fra lageret vårt til sporingen oppdateres.

 

Hvordan returnerer jeg?

Pakk varene forsiktig inn. Alle returnerte varer må være i originalemballasjen og i ubrukt tilstand.

Returner returpakken til distributøren.

Du må selv bære kostnadene ved returen og du har ansvaret for at varen blir returnert med forsvarlig innpakning og emballasje.

Ta vare på returkvitteringen du mottar fra distributøren til du har mottatt refusjonen fra oss. 

Vår normale returprosess er 14-18 dager.

Er det trygt å handle online?

Vi bruker markedets beste krypteringsløsning, Secure Sockets Layer (SSL), som krypterer sensitiv informasjon som navn, adresse og andre viktige data, for eksempel kredittkortinformasjon. Dette betyr at informasjon som sendes mellom datamaskinen din og nettstedet vårt ikke kan leses av uautoriserte personer. For å sikre at informasjonen din holdes privat lagrer vi ikke betalingsinformasjon i databasen vår.

Hvordan reklamerer jeg en vare?

Vi beklager så mye at det har oppstått en defekt på varen du har kjøpt hos oss! Dersom det er en liten defekt, kan du rapportere dette til vår kundeservice og vil vi se på saken for en mulig kompensasjon. På denne måten kan du beholde varen og vi kan forlenge levetiden til varen som er en mer miljøvennlig løsning.

For at vi skal kunne vurdere din reklamasjon, vil vi be deg om følgende:

1. Send oss en tydelig beskrivelse av hvordan skaden eller defekten har oppstått og når det skjedde.

2. For å dokumentere defekten må du sammen med beskrivelsen legge ved 2-5 bilder. Defekten må fremgå tydelig på minst ett av bildene. I tillegg må du sikre at fotoene viser hele produktet, én gang foran og én gang bak.

3. Kontakt vår kundeservice

Så fort vi har mottatt bilder og en beskrivelse av defekten, vil vi behandle reklamasjonen din så fort som mulig.

Vi vil sende en forhåndsbetalt returetikett dersom varen må returneres til oss.